مقالات و رویدادها

میزان قهوه مصرفی روزانه در حال افزایش است و یک بررسی اخیر توسط انجمن ملی قهوه نشان داد که در شش ماه گذشته ، این رقم 9٪ افزایش یافته است. این واقعیت باعث می شود تا بسیاری از کارآفرینان به فکر افتتاح کافی شاپ باشند. اما رقبا را فراموش نکنید ، خصوصاً در مواردی که انها بودجه جدی دارند و همچنین سایر عوامل موثر در شکست.

برای راهنمایی شما عزیزان ، ما 9 قانون را تدوین کرده ایم ، یک راهنمای گام به گام کوتاه که به شما کمک می کند یک کافی شاپ عالی را داشته باشین .

مخاطبان شما

مدت ها قبل از افتتاح کافی شاپ ، باید مشخص کنید که چه نوع مخاطبی را می خواهید جذب کنید. بنابراین ، نام کافی شاپ ، طراحی منو ، مکان آن و حتی رسانه های اجتماعی - همه اینها به مخاطب هدف شما بستگی دارد.

منحصر به فرد بودن

در کافه شما چه چیزی منحصر به فرد است ؟ وجه تمایز شما با رقبایتان چیست؟ آیا با آنها تفاوت دارید؟ کافی شاپ شما مکانی منحصر به فرد برای یک ناهار سریع و یک فنجان قهوه معطر است ، یا این که یک کافی نت وکافه رستوران که با قهوه مارک دار سرو کار دارد؟ یا شاید این یک کافه دنج و آرامی که در آن می توانید کار کنید وهمزمان از قهوه مورد علاقه خود لذت ببرید. در مورد آن فکر کنید ..

عنوان و برندسازی

نام کافی شاپ شما بیانگر شخصیت او ، و نام تجاری او است. با ایجاد برند شخصی خود ، این مسئله را برای مردم روشن خواهید کرد که این تنها یک فروشگاه قهوه نیست بلکه یک موسسه درجه یک است که از اعتبار بسیار مهمی برخوردار است. نام تجاری شما باید بی نظیر باشد. مالکیت معنوی سایر کافی شاپ ها را سرقت نکنید.

منو

فهرست شما باید با نام تجاری، زمینه کاری کافی شاپ ها و سلیقه مخاطبتان همخوانی داشته باشد. شما همیشه باید از ترجیحات مشتریان خود آگاه باشید ، به طوری که آنها در هر زمان کافه شما را انتخاب اول خود قرار دهند.

مدیریت قهوه خانه یا کافی شاپ

مکان شما

اگر فکر می کنید این مهم نیست؟ اشتباه می کنید! شما باید مکانی مناسب برای یک کافی شاپ آینده را پیدا کنید که مفهوم ایده تان ، نام برندتان ، منو و از همه مهمتر مخاطب را تکمیل کند.

نقش شما

شما قهوه خانه خود را افتتاح می کنید ، آیا از نقش خود آگاه هستید؟ بعد از افتتاح چه کاری انجام خواهید داد؟ آیا هر روز به کافی شاپ می روید و آن را مدیریت کنید یا یک مدیر حرفه ای را برای این کار استخدام می کنید؟ آیا در زمینه توسعه شبکه یا فروش فرا نچایز تلاش خواهید کرد؟ شما باید مسئولیت های خود را در درازمدت دریابید.

اینگونه موفقیت شما در این راه محقق خواهد شد. خودتان را بررسی کنید و به شناخت خوبی از خود برسید بدانید که در وهله اول داشتن 5 ویژگی یک کارآفرین به شما کمک شایانی می کند .این 5 ویژگی را در خود پرورش دهید این تلاش حتی به میزان یک درصد در هر روز هم بسیار موثر است .

برنامه تجاری

تا این لحظه ، ما یک توصیف کلی را شرح داده ایم. اکنون زمان آن است که همه چیز را به کاغذ یا رایانه منتقل کنید. برنامه تجارت باید مؤلفه قانونی ، هدف و رسالت کافی شاپ ، مخاطبان هدف ، رقبا ، سرمایه ، آنالیز صنعتی ، برنامه بازاریابی را در بر بگیرد. و همچنین منوها ، مدیریت ، مسائل مربوط به پرسنل و داشتن یک برنامه برای توسعه.

مدت ها قبل از باز شدن درهای کافی شاپ شما نیازمند جمع آوری و بهبود همه این موارد هستید.

مدیریت قهوه خانه یا کافی شاپ

طراحی کافی شاپ

طراحی باید همزمان در همه فضاها راحت باشد و علاوه بر آن ، شما به یک طراح با تجربه نیاز دارید تا با هنر و تجربه خود کافه ای را ایجاد کند که هم برای مشتریان و هم برای کارمندانش مناسب باشد.

طراحی باید جزئی از برند منحصر به فرد شما باشد، آن را منعکس کنید. اگر برندتان یک برند لوکس است ، باید مصالح ساختمانی و تمام عناصر تزئینی با آن متناسب باشند.

سیستم اتوماسیون

و آخرین موردی که کافی شاپ رونق دارد یک سیستم اتوماسیون کارآمد است که به طور خاص برای کافه ها طراحی شده است. مشتریان کافی شاپ افرادی هستند که نیاز به سرویس سریع دارند و بعضی اوقات شرایط آنها کاملاً غیرمعمول است.

اطمینان حاصل کنید که سیستمی را انتخاب کرده اید که پاسخگوی تمام انتظارات مشتریان شما است ، و نه تنها در مورد سرعت سرویس.

یک سیستم اتوماسیون به شما در داشتن اطلاعات مشتری کمک می کند. شما می دانید چه کسی چه چیزی را دوست دارد، چه چیزی بیشتر سفارش می دهد و چه زمانی به کافی شاپ می رود و حتی با چه روشی می پردازد. با انتخاب سیستم اتوماسیونی راحت و کار آمد، کار کارکنان خود را ساده می کنید ، با آن مدیریت کافی شاپ راحت تر و کارآمد تر می شود.

01 بهمن 1398

مدیریت قهوه خانه یا کافی شاپ